یک لحظه سکوت

یک لحظه سکوت

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 1888
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1




تکست دیس لاو

یه سلام دیگه این دفعه میخوام سوپرایز بشید یه کار دیس لاو حال کنید اگه خواستید نماس بگیرید.


سلام یه سلام پر بغض کینه
چون محسن دیگه نمیتونه تو رو ببینه
اومدی مزارم داری اشک میریزی
یادته گفتی چرا همیشه از غم می نویسی
ولی تو الان برام چیزی نیستی جز سوژه شعرم
شاید پیش خودت بگی چقدر بی مهری
عشقم روزی منو تنها گذاشت
با رفتنش پا رو قلبم گذاشت
یادته صبحا با بوسه از تو جون میگرفتم
همیشه جز عزیزم چیزی بت نگفتم...

نظر..نظر..نظر..



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:49---8 شهريور 1390
لینکتون کردم

محمد
ساعت15:28---8 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری ولی حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این آدرسو بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه منم ثبت نام کردم





http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277


به وب من سر بزن نظر هم یادت نره
www.parsa74.loxblog.com
همچنین در مورد بنری که کنار صفحه وبم هست هم نظر بده اگه تبادل لینک هستی منو لینک کن بهدش بهم خبر بده منم تو رو لینک کنم ضمنا روی تبلیغات زیر مطالببم کلیک کن


منتظر حضور گرمت در وبم هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محسن محمدی تاريخ: سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:تکست دیس لاو,محسن سندفور,دیس لاو,تکست,senfor-, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید من در اين وبلاگ ميخوام به بحث موسيقي بپردازم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sendfor.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com